23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.

Framtidens kundupplevelse- webbinar 25/11, 9.00-9.45

| Medlemsnyhet | Företag StigFram AB

”Framtidens kundupplevelse” - Kostnadsfritt Webbinar 25/11 med Handelsrådet, StigFram & vår gäst Johan Parmler, VD SKI (Svenskt kvalitetsindex).

Idag möter vi våra kunder och medarbetare allt oftare i en digital värld vilket ställer nya krav på oss som arbetsgivare och medarbetare. Därför behöver vi lära oss att anpassa oss till det ”nya”. Men vad är det nya, vad är egentligen framtidens kundupplevelse?

I detta webbinar tar vi hjälp av Johan Parmler, VD för SKI, svenskt kvalitetsindex. Vi kikar på vad som är bra att tänka på för att säkerställa att vårt kundmöte blir så bra som möjligt och vilken betydelse det har för verksamheten och vi tittar på trender i kundbemötandet under de senaste 30 åren och hur trenden ser ut idag.

Webbinaret leds avJanne Jacobsson på StigFram

Webinar: Framtidens kundupplevelse 25 nov kl 9.00


Skriv din kommentar
Inläggen nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.

Medlemsnyhet

Företag
StigFram AB

Styrmansgatan 2, 2 tr
114 54 Stockholm
Sverige
StigFram AB

Bilder och video

Sänd till en kollega

0.047