23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.

Vi har undersökt e-handelsemballaget hos 9 olika företag

| Medlemsnyhet | Företag Scanlux Packaging A/S

Vad fungerar och vad fungerar inte? Att investera i fraktemballage är en riktigt bra idé av flera olika anledningar. I alla fall om man ska tro en ny undersökning som avslöjar vikten av designen på fraktpåsar.

Undersökningen är gjord genom ett samarbete mellan Scalux Packaging och exportingenjör Marie L. Jørgensen. Det handlar om en kvalitativ studie av nio företags fraktpåsar – närmare bestämt Zalando, Boozt, H&M, Magasin, Pieces, Intersport, Filippa K, Bestseller och ASOS. Det vill säga en blandning av populära webbutiker för kläder, försäljare av sportutrustning/kläder och större online-portaler som samlar andra klädmärken.

Studiens syfte är bland annat att måla upp en bild över vad som fungerar och vad som inte fungerar när det kommer till design och allmän upplevelse vid utveckling av e-handelsemballage.

I denna artikel kommer vi att belysa fyra slutsatser från undersökningen och dessutom lär du dig mer om vad du ska vara uppmärksam på när du ska designa det perfekta emballaget till din webbutik.

Klicka här under for att läsa mer. Trevlig läsning!

Vi har undersökt e-handelsemballaget hos nio olika företag – vad fungerar och vad fungerar inte?

 

 

Medlemsnyhet

Företag
Scanlux Packaging A/S

Båthusgatan 9, 252 67 Helsingborg,
252 67 Helsingborg
Sverige
Scanlux Packaging A/S

Bilder och video

Utveckling av e-handelsemballage | emballaget till din webbutik | Scanlux PackagingUtveckling av e-handelsemballage | emballaget till din webbutik | Scanlux Packaging

Sänd till en kollega

0.078