Kunduppleveser är viktigare än någonsin och med den ökar även krav på tempoväxlingen av nya intryck och erbjudanden samt effektivitet i dom interna processerna .Butikspersonalen får större krav och har många gånger inte rätt kärnkompetens att rent teknisk skapa upplevelser i butik vilket resulterar i sämre försäljning och produktivitet.
Genom att digtalt planera kundresan, erbjudanden, exponeringar och butikskoncept full ut med produkter & inredning i tidigt stadie generera till transparens i arbetsprocesser , snabbare kommunikation , kostnadseffektivt, öka produktivitet och prestanda.
Kom Agency är tillsammans med vår partner Visual Retailing engagerade i att göra skillnad och stöder våra kunder i deras egen transformation med tjänster och verktyg för att påskynda effektiviteten och kvaliteten på den digitala transformationen.
Några av våra kunder är Comfort, Lindex, KappAhl, NetonNet, Craft, Hultfors, Klarsynt, Husqvarna och ett flertal andra kunder i Norden som har börjat sin digital retailtransformation tillsammans med oss.
Läs mer på https://kom.se/